Çalışma Şeklimiz

 

 Neden Zone Security?

 

      • Müşterinin dinlenmesi ve şikayetlerinin tespit edilmesi,
      • Mevcut sistemlerin analiz edilmesi ve raporlanması,
      • Sistem iyileştirme planlamalarının proje haline getirilmesi,
      • Proje Yönetim Dökümanı bünyesinde çalışmaların başlaması,
      • Sistemlerin yeni teknolojilere göre düzenlenmesi,
      • 1. Mühendis ve 2. Mühendis olmak üzere 2 mühendis ataması yapılmakta ve bu arkadaşlarımız sürekli birbirlerini yedeklemektedirler.
      • Telefon, e-posta, uzaktan yada yerinde yapılan her servis, ziyaret, problem çözümü kayıtlanmakta ve bir sonraki ayın ilk haftasında sizlere rapor olarak sunulmaktadır.
      • Müşterilerimizle, sunulan rapor döneminde mühendis ve/veya yönetici arkadaşlarımızla sizleri ziyaret edip ay içinde yapılan servislerin daha da iyi olabilmesi için önerilerinizi dinliyor, yeni teknolojiler hakkında kısa bilgiler iletiyoruz.

  Ayrıca

    • Bize ulaşmak için support@zs.com.tr ve servis kaydı açmak için ticket@zs.com.tr adreslerini kullanabilirsiniz.
    • ticket@zs.com.tr adresine atılan mail, müşteriye atanan iki mühendisten biri tarafından ilgilenilmeye başlar.